Abbott tuyển dụng nhiều vị trí hấp dẫn tháng 12.2016 (HN, HCM, Đà Nẵng, Đồng Nai)

Đ.N.V

Để thực hiện nhiệm vụ được giao và đáp ứng yêu cầu nâng cao chất lượng đào tạo, số lượng nhân sự việc làm, chúng tôi tuyển dụng gấp. Abbott tuyển dụng nhiều vị trí hấp dẫn tháng 12.2016 (HN, HCM, Đà Nẵng, Đồng Nai). Các ứng viên muốn tìm kiếm việc làm, đây là thông tin tuyển dụng hữu ích cần đọc ngay.

NHÂN VIÊN BÁN HÀNG KÊNH BỆNH VIỆN – SỮA ABBOTT

JOB DESCRIPTION:

Quản Lý Địa Bàn:

  • - Phát triển dữ liệu khách hàng với chi tiết về bệnh viện, trung tâm sức khỏe, tổ chức mục tiêu hoặc chuyên gia chăm sóc sức khỏe,…
  • - Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng
  • - Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với khách hàng trọng điểm qua việc cam kết dịch vụ công ty đáp ứng được yêu cầu khách hàng
  • - Theo sát xu hướng thị trường và các hoạt động đối thủ cạnh tranh tại khu vực địa bàn
  • - Thu thập và báo cáo thông tin thị trường cho sếp trực tiếp và đội ngũ marketing

Lập kế hoạch và tổ chức:

  • Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết cho việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng

Phát Triển Kinh Doanh

  • -  Phát triển các cơ hội kinh doanh mới với khách hàng hiện tại và tiềm năng
  • - Đảm bảo thực hiện tốt các chương trình bán hàng và tiếp thị tại địa bàn được giao. Nghiêm túc kiểm tra và cung cấp phản hồi và nhận xét về các chương trình đến cấp quản lý cao hơn
  • - Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả và duy trì việc ghi chú. Xử lý những phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất
  • - Cân đối đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm,…) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác

Hoạt Động Việc Làm Khác:

  • - Cập nhật nhanh chóng kiến thức về sản phẩm, cũng như là kiến thức khoa học sức khỏe
  • - Quản lý báo cáo của công ty và phòng ban một cách chính xác và nhanh chóng
  • - Đảm bảo các hoạt động tuân theo đúng Bộ Quy Tắc Ứng Xử của Công ty và luật được áp dụng trong nước
  • - Thực hiện công việc được giao bởi cấp quản lý

REQUIREMENTS:

  • - Tốt nghiệp chuyên ngành dược/y tế
  • - Ứng viên tốt nghiệp ngoài chuyên ngành dược/ y tế có từ 1 năm kinh nghiệm bán hàng trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe
  • - Kỹ năng giao tiếp, thuyết phục tốt
  • - Hăng hái, nhiệt tình, chăm chỉ và chịu khó học hỏi

APPLY HERE

HOSPITAL REPRESENTATIVE (SALES – NUTRITION)

JOB DESCRIPTION:

Territory Management:

  • Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
  • Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
  • Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
  • Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
  • Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.

Planning and organizing:

  • Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.

Business development:

  • Develop new business opportunities with existing and potential clients.
  • Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
  • Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
  • Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.

Others:

  • Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
  • Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
  • Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
  • Carry special work as assigned by Management.

APPLY HERE

TRADE SPEND CONTROL ACCOUNTANT (KẾ TOÁN CHƯƠNG TRÌNH KHUYẾN MÃI)

Mô tả Công việc

  • Thực hiện công việc dựa theo các quy trình Công ty
  • Tuân thủ Nội quy lao động, các quy định, quy chế của Công ty
  • Kiểm tra chi phí chương trình Marketing
  • Tổng hợp dữ liệu nhắn tin cho khách hàng
  • Cập nhật tiến độ thanh toán khách hàng
  • Báo cáo tình hình thanh toán khách hàng
  • Phối hợp các bộ phận đảm bảo thực hiện đúng quy trình thanh toán
  • Theo dõi và quản lý quy trình thanh toán chương trình cho khác hàng (project SMS)

Yêu Cầu Công Việc

  • Thông minh, nhanh nhẹn, chính xác, tỉ mỉ
  • Trung thực, hòa đồng, năng động, biết sắp xếp công việc hợp lý, khoa học
  • Tinh thần trách nhiệm cao, làm việc theo nhóm
  • Tốt nghiệm Đại học (Kế toán)
  • Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng
  • Đọc hiểu Tiếng Anh
  • Kỹ thuật bàn phím tốt, nhập liệu chính xác
  • Ưu tiên có kinh nghiệm sử dụng các phần mềm kế toán
  • Giao tiếp & ứng xử tốt, kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Chịu được áp lực cao trong công việc, có khả năng làm ngoài giờ theo yêu cầu của công việc.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 – 28
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

APPLY HERE

NHÂN VIÊN QUẢN LÝ KIỂM SOÁT DỮ LIỆU CÔNG NỢ (TEMPORARY 6 THÁNG)

Mô tả Công việc

  • Thực hiện công việc dựa theo các quy trình của Công ty.
  • Tuân thủ Nội quy lao động, các quy định, quy chế của Công ty .
  • Truy xuất báo cáo lien quan den tiền thu và công nợ hàng ngày từ hệ thống
  • Kiểm tra order xuất hàng từ chi nhánh, cụ thể như sau:
    • Số tiền trên Order khớp với hệ thống.
    • Có chữ ký của khách hàng rõ ràng, đầy đủ.
    • Đơn hàng phù hợp với chính sách xuất hàng do phòng tài chính đề ra.
    • Kiểm tra tình hình đầu tư của khách hàng,thỏa mãn kiều kiện duyệt công nợ hàng ngày.
  • Kiểm tra tính chính xác của các đề xuất, xem xét tính phù hợp của cam kết để báo cáo cho cấp quản lý.
  • Theo dõi tình hình thanh toán dựa trên những cam kết của khách hàng.
  • Tính tồn kho khách hang
  • Nhắc nhở việc thu hồi công nợ.
  • Lưu trữ chứng từ đầy đủ và chính xác.
  • Theo dõi số chưa thu của Viettin, ACB.
  • Hỗ trợ và hợp tác tốt với các đồng nghiệp trong công việc.

Yêu Cầu Công Việc

  • Nhanh nhẹn, chính xác, tỉ mỉ
  • Cẩn thận, đạo đức, trung thực, hòa đồng, năng động. biết sắp xếp công việc hợp lý, khoa học
  • Tinh thần trách nhiệm cao, nhiệt tình công tác
  • Tốt nghiệp Cao Đẳng trở lên (Kế toán)
  • Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng, Anh văn: B
  • Kỹ thuật bàn phím tốt, nhập liêu chính xác.
  • Ưu tiên có kinh nghiệm sử dụng các phần mềm kế toán.
  • Giao tiếp &  ứng xử tốt,kỹ năng làm việc theo nhóm
  • Chịu được áp lực cao trong công việc, có khả năng làm ngoài giờ theo yeu cầu của công việc

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 22 – 28
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

APPLY HERE

CONSUMER ADVISE TEAM

JOB DESCRIPTION:

1.PURPOSE

  • To defines the scope of activities, responsibilities and job duties of the Trade Consumerof 3A Pharma Company.

2.SCOPE

  • The Trade Consumer Team primary function is to Planning Action Review and timely complete the task.

3.MAJORS JOB DUTIES & RESPONSIBILITIES

  • Implement and review marketing activities to achieve sales target.
  • Update market information
  • Implement working plan in the field assigned by CAT Supervisor..
  • Call visit and building good relationship with shop owners.
  • Update weekly competitors’ activities.
  • Co-ordinate with Salesman to deploy company’s activities.
  • SWOT analysis for shops.
  • Report fully with current system.

4.JOB SPECIFICATION

  • Technical Experience: Able to handle operation jobs achieve target by contacting with customers, introducing products, getting support from retailers fulfill selling and customer service
  • Leadership: Able to receive pressure positively, comply all policy, team work and willing to learn for self-development
  • Work Experience: At least least 1 years experience at CAT with significant achievements.
  • CTQ: From 20-26 years oldGood record for previous companies; Experienced in Milk Industry/ FMCG business; High initiative ,careful, meticulous, hard, accuracy; Striving, Thinking, Relating; Good English and IT skills.

5.Education requirements

  • Bachelor degree; Ecocomy/ Business is preferable;

APPLY HERE

ERP STAFF

NHIỆM VỤ CHÍNH:

  • Kiểm tra đối chiếu, xác nhận công nợ với khách hàng.
  • Theo dõi các chương trình khuyến mãi và xuât hóa đơn bán hàng.
  • Đảm bảo tất cả các thủ tục xuất hàng được chấp hành và thực hiện đầy đủ và chính xác.
  • Kiểm tra công nợ theo đề xuất và dựa trên hợp đồng nguyên tắc đã ký, kiểm tra giá trị đơn đặt hàng, hạn mức tín dụng và thời hạn thanh toán mà công ty chấp nhận cho từng khách hàng.
  • Kiểm tra chi tiết công nợ của từng khách hàng theo chứng từ phát sinh công nợ, thời hạn thanh toán, số tiền quá hạn, báo cho bộ phận bán hàng và quản lý cấp trên.
  • Theo dõi tình hình thanh tóa của khách hàng.
  • Đôn đốc và trực tiếp tham gia thu hồi nợ với các khoản công nợ khó đòi, nợ quá hạn.
  • Kiểm tra số liệu công nợ để lập biên bản xác nhận công nợ với từng khách hàng.
  • Định kỳ đi đối chiếu công nợ khách hàng.

YÊU CẦU:

  • Tốt nghiệp Kế toán – Tài chính.
  • Có kinh nghiệm làm việc trong lãnh vực kế toán và kiểm toán, đặc biệt là kế toán quản lý công nợ.
  • Tự tin quyết đoán.
  • Nhiệt huyết, chăm chỉ.
  • Kỹ năng giải quyết vấn đề tốt.
  • Kỹ năng giao tiếp.
  • Cẩn thận và chính xác.
  • Chịu được áp lực công việc

APPLY HERE

SALES MT

JOB DESCRIPTION:

  • Lên kế hoạch và chuẩn bị bán hàng.
  • Chào hỏi khách hàng/ chủ cửa hàng.
  • Trưng bày và kiểm tra hàng tồn.
  • Thu công nợ.
  • Trình bày sản phẩm.
  • Lấy đơn hàng.
  • Hoàn thành báo cáo.
  • Trưng bày hàng hóa.
  • Duy trì mối quan hệ.
  • Rà soát lại cuộc viếng thăm.

APPLY HERE

TRADE SYSTEM

JOB DESCRIPTION:

Responsibilities

  • Basic Call Procedure
  • Sales Math Fundamental
  • Sales Folder Training/Routine/Planning Action Review (PAR)
  • Merchandising/Range Selling Skills
  • Account Receivable/Average Balance/Velocity Calculation
  • Store Fact Sheet
  • Trade Census/Concentration/Developing New Accounts
  • Customer Purchase Record (CPR)
  • Daily Sales Report
  • Professional Sales Model
  • % UB & % Effective Call
  • Upgrade and maintain outlets
  • Update competitors’ activities
  • Delivery target

Requirements:

  • From 20-26 years old
  • Good record for previous companies
  • Interpersonal Skill
  • Communication Skills
  • Hard Working
  • Able to use Excel spreadsheet
  • Responsible, Integrity, Business and entrepreneurial skill

APPLY HERE

PROFESSIONAL SERVICE EXECUTIVE

JOB DESCRIPTION:

PRIMARY JOB FUNCTION

  • Professional Services Executive is responsible for delivering sales of Abbott integrated solutions and professional services.
  • Complete detailed large opportunity business plan for each account
  • Identify and engage with key decision makers including C-Suites in the customer organization to access their needs and provide relevant solution and professional services.
  • Continuous delivery of professional services contracted.

CORE JOB RESPONSIBILITIES

  • Lead in the development and presentation of proposals to sell and deliver client engagements that design, and implement business and technology solutions for medium to large customers
  • Help implement and oversee the quality of deliverables and effectively manage the team and day-to-day relationships to ensure exceptional performance; acts as a trusted advisor to the customer
  • Be knowledgeable about industry trends, changing market regulations and healthcare policy within defined customer segment.  Understand the impact on customers and their key care-abouts.
  • Research target accounts to understand performance KPIs and customer strategies.  Build and preserve customer relationships to drive driving new sales and protect base business.
  • Negotiate contracts resulting in long-term commitments
  • Coordinates appropriate Abbott resources to execute the strategic account plan including assigning roles; expectations; responsibilities and timelines; engages members of the team through ongoing communication; tactical planning and execution
  • Acts as internal advocate for the customer; cultivates Abbott internal relationships and leverages to drive business objectives
  • Act as lead coordinator for all accounts under his/her responsibility; Execute business reviews for each active account
  • Responsible for configuration and conducting informatics product demonstrations for prospects
  • Must respond to functional and technical elements of RFIs/RFPs/RFQs
  • Obtain complete understanding of ADD product and solution sets
  • Obtain complete knowledge and understanding of professional services product portfolio
  • Attain mastery level organizational navigation to incorporate appropriate Diagnostics product

KEY REQUIREMENTS

  • Science, technology or engineering degree with sales and marketing experience is idea. MBA is desired
  • A minimum of 4-6 years healthcare business development and engagement sales experience required
  • Minimum 5 years of  experience in selling solutions and professional services
  • Diagnostics industry experience preferred  
  • Strong understanding of how technology drives value in healthcare preferred
  • An advanced degree is preferred
  • Ability to travel 50% required
  • Strong critical thinking &  problem solving with ability to exercise mature judgment & work in ambiguity
  • Proven ability to  execute without (daily) direction
  • Executive level business and financial acumen, strong team leadership skills
  • Strong internal and external networking skills with EQ to develop and enhance long term relationships
  • Executive presence and a “can-do” attitude
  • Strong meeting facilitation and presentation skills

APPLY HERE

EHS SUPERVISOR

JOB DESCRIPTION:

Project Management

  • Implements and tracks EHS projects.
  • Performs basic feasibility studies related to project alternatives.
  • Establishes and meets commitments to achieve plans and EHS targets, and maintains, measures, and evaluates progress.
  • Understands the business requirements and possible impacts, and has knowledge of the stakeholder needs and EHS compliance when developing a project scope.
  •  Acts as a lead person or technical expert on projects.

Technical 

  • Interprets and adapts division and/or corporate policies, procedures and regulatory standards to site/facility level.
  • Assists other professionals and management in the application of standard EHS theories, concepts, and techniques.
  • Conducts risk assessments/audits for people, plant and/or process.
  • Develops and evaluates EHS programs and serves as an expert to the business.
  • Collects and analyzes data to establish EHS priorities and interventions.

Problem Solving / Innovation

  • Investigates root causes of problems and incidents.
  • Resolves day to day EHS issues.
  • Assimilates disparate information from multiple sources, reviews for trends, adjusts plans and draws inferences.

Organizational Interface

  • Provides EHS support and mentors operating unit personnel and junior EHS professionals.
  • Designs and delivers EHS training programs.
  • Implements EHS policies and procedure.
  • Represents organization on projects.
  • Frequent contact with mid-level management.
  • May act as site representative with external stakeholders.

Compliance 

  • Complies with all regulations and standar.
  • Ensures EHS compliance and risk mitigation through risk assessments and implementation of strategies.
  • Track company, industry and regulatory activities to ensure effective EHS compliance.
  • Develops and provides training on programs, systems or EHS compliance.
  •  Assists with development of strategic EHS plans.

Additional Responsibilities

  • Participates on cross-divisional teams to develop and align procedures/standards and share best practices.
  • Directs the efforts of others, such as technicians and outside resources.
  • Develops requests for Capital Expenditures (RCE’s), safety assessments, audit reports, etc.

Supervisory Responsibilities

  • Leads and mentors junior and support staff.
  • Performs administrative responsibilities relating to technical staff (e.g. performance reviews).
  • May supervise EHS professionals and other functional disciplines or be a functional lead.

APPLY HERE

Hạn cuối: 31/12/2016

[QC] Đăng tin tuyển dụng, tìm việc làm nhanh, uy tín tại trang Việc Làm Báo Lao Động.

Bình luận

Vui lòng sử dụng tiếng Việt có dấu

Video xem nhiều nhất

Cánh đồng cải vàng mê hoặc giới trẻ Hà Nội đến tạo dáng